پادکست رادیویی قندهار

پادکست قندهار منتشر شد

پادکست جدید کرونوس با عنوان قندهار منتشر شد. ما در این پادکست به موضوع افغانستان می‌پردازیم و طی مصاحبه‌هایی که با مردم افغانستان داریم سعی می‌کنیم به موضوع جزئی‌تر نژادپرستی بپردازیم. در ادامه، چگونگی اشتراک این پادکست را توضیح خواهیم داد.

پادکست چیست؟

پادکست نوعی برنامه‌ی شنیداری است که به صورت رایگان روی گوشی‌های تلفن همراه قابل دریافت و شنیدن است. همان‌طور که برنامه‌های رادیویی برای شنیده شدن به دستگاهی به نام رادیو احتیاج دارند، پادکست‌ها هم برای شنیده شدن به دستگاهی همچون تلفن همراه نیازمند هستند. پادکست‌ها معمولاً برنامه‌های خود را در بازه‌های زمانی مشخصی همچون هر هفته، هر دو هفته یا هر ماه منتشر می‌کنند و مخاطبانی که روی گوشی‌هایشان مشترک پادکست باشند به محض منتشر شدن برنامه می‌توانند آن‌ها را به صورت خودکار دریافت کرده و در زمان دلخواه بشنوند.

چطور می‌توانیم مشترک پادکست قندهار شویم؟

روش مشترک شدن یا به اصطلاح subscribe کردن پادکست ما به شکل زیر است:

 

اگر از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنید

اپلیکیشن جدید Google Podcasts را از Play Store روی گوشی خود دانلود کنید. پس از نصب، وارد برنامه شده و عبارت «پادکست قندهار» را جستجو کنید. روی نام پادکست کلیک کرده و در صفحه‌ی جدید واژه‌ی Subscribe را کلیک کنید.

اگر از محصولات Apple استفاده می‌کنید

در اپلیکیشن Podcasts که توسط شرکت اپل ارائه شده است، نام «پادکست قندهار» را جستجو کنید. در صفحه‌ی نتایج، پادکست را پیدا کنید و روی آن بزنید تا برنامه‌های منتشرشده‌ی پادکست نمایش داده شود. در این صفحه، روی واژه‌ی Subscribe بزنید. اکنون شما مشترک پادکست ما هستید. همچنین اگر این صفحه را از طریق گوشی Apple خود باز کرده‌اید، می‌توانید بدون انجام مراحل فوق و با کلیک بر روی لوگوی iTunes در پایین همین صفحه، مشترک پادکست شوید. کافی است که پس از ورود به صفحه‌ی پادکست قندهار در اپلیکیشن Podcasts روی عبارت Subscribe کلیک کنید.
بهترین اپلیکیشن در حال حاضر برای شنیدن پادکست‌های محبوبتان، اپلیکیشن Castbox می‌باشد که هم برای محصولات اپل و هم اندروید موجود می‌باشد. کافی است که این اپلیکیشن را از Play Store یا App Store روی گوشی تلفن خود دانلود کرده، پس از جستجوی عبارت «پادکست قندهار» در آن، مشترک پادکست ما شوید. Castbox امکاناتی از جمله تغییر سرعت اجرای پادکست، دانلود خودکار، افزایش صدا بیش از ۱۰۰٪ و شماری امکانات عالی دیگر را نیز به شما می‌دهد.
پادکست قندهار را همچنین می‌توانید روی صفحه‌ی این پادکست در سایت ما بشنوید. اما اگر می‌خواهید از برنامه‌های جدید مطلع شوید و آن‌ها را روی گوشی تلفن خود بارگیری کنید، بهتر است از یکی از روش‌های بالا همچون اپلیکیشن کست‌باکس استفاده کنید.

اشتراک بر روی iTunes

اشتراک بر روی کست باکس

شنیدن روی اسپاتیفای

شنیدن روی انکر

درباره هیأت تحریریه

این مقاله توسط هیأت تحریریه نوشته ویا ویرایش شده است. عضویت در هیأت تحریریه با توجه به «شرایط همکاری با کرونوس» برای عموم آزاد است.

آیا می‌دانستید؟

کدام‌یک امنیت بیشتری دارد: واتس‌اپ، تلگرام یا سیگنال؟

کرونوس – امنیت در فضای مجازی موضوعی بسیار پیچیده و بحث‌برانگیز است. با این حال، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *